Followers

Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Sunday, November 8, 2009

8 Hari Dari 99 Hari Tanpa Nasi

Hari Kelapan 99HTN

~ menu ~

Breakfast

  • chicken burger mcD
aku cuma sempat mkn separuh je chicken burger nih.. tgh sedap mnikmati kelazatan burger ni,mirza ank teruna aku dtg mtk " nak nak.. adeeii aku dgn rela hati suap kan kat mirza haha last bila tinggal suku,dia dah xnk,so aku bedal je lah..

~ iklan jap.. ni lah si budak kudut yg share mkn burger dgn aku nih.. klik sinun > `ank aku`
ni je serpihan burger yg mirza tinggal kan utk aku.. aku bedal je belen burger nihh

Lunch
  • Pecal

aku mkn pecal je time lunch, g kenduri kawen member time nih..nsb baik ade sayur pecal nih..klu tak nk kena mkn lauk yg lain aku rasa kan yg sgt kaya dgn minyakksss
* gambar ihsan dari gOOgle yeh

Supper
  • BIG MAC
Ahh time ptg dah nk dekat senja aku dah kelaparan..segala kepala lutut aku tetiba dah menggeletar ( biasa byk minum air msk,tapi hari tak byk pun minum ).. selongkar dapur mak (berweekend kat umh mak),xde pape..ah so aku mtk adik aku beli mcD je lah..ye hari ni hari burger sedunia haha

No comments: