Followers

Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Wednesday, August 3, 2011

Day 1 & 2 – With Herbalife

Weee… setelah setahun menjadi ahli Herbalife, baru lah berkesempatan nak beli HL ni.

Bukan murah nak beli HL ni..kalau single, yes maybe takde masalah.Mcm aku ni, dah beranak dua, kena fikir banyak kali utk consume dengan HL.

Alhamdulillah, dengan rezeki yang ada, dapat jugak akhirnya aku memiliki HL.

Bukan kerana untuk kurus semata2.. tapi disebabkan lebih kepada ke arah utk hidup dengan cara sihat, maka, Herbalife menjadi pilihan aku ;-)

Well.. dari saat entry ini aku publish kan, baru 6hari aku ambil Herbalife.

So far, bagi aku, apa jenis supliment pun sekali kita nak ambil, yang penting semangat & displin kita sendiri dalam mengawal makanan kita seharian. Tak boleh bergantung harap 100% pada supliment yang kita akan consume.

Makan ape yang perlu, kalau nak kurangkan berat badan.. itu bagi aku..kalau rasa tak boleh control, lupe kan saja..

 

IMG-20110731-01433

Day 1 – Aku hanya minum teamix. 2 kali mug. Pagi & petang + 3L H20 satu hari.

 

  • Masa hari pertama, aku hanya ada Teamix saje. Ingatkan nak consume Teamix saje, tapi, bila dah banyak membaca tentang HL, so aku decide utk beli F1 pulak. ;) ~ will story later

* * * *

  • Menu pulak, Pagi – Teamix 1 mug + 1 1/2 L H20
  • Lunch – Sayur Kacang sepiring kecik + ayam goreng drumstick + 500ml H20
  • Lepas Lunch till petang – Teamix 1 mug & 500ml H20
  • Malam – Koktail Rebus + 3keping roti putih + 500ml H20

 

Masa hari pertama ni, agak berpeluh jugak lah bila minum teamix.. & banyak kali gile pergi toilet..asik pee je…haha…

 

*Day 1 with Herbalife – 28.07.2011

No comments: