Followers

Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Saturday, November 14, 2009

M.E.N.G.I.D.A.M

Eemm mengidam nya nk pakai jeans..dah bertahun rasa nya tak pkai jeans,
sejak dari mengandungkan mirza,adalah dlm 2thn lebey xpasti..rindu betul rasa nya nak beranggi dgn jeans..masa shopping raya hari tu,ade beli sehelai jeans voir, try kat fitting nmpak ok tapi bila blk rmh,hubby ckp kurang comel lahh gigil

nangih waaa tension nyeee.. tang pinggang dah ok tapi..cuma bahagian peha aku nihh tensiongeram akuu.. ketat lahh..tak nmpak cantikk..nmpak besar lah peha aku ni..puas aku pkai girdle,nk mengecik kan peha,tp kesan nya sungguh lambat.. nak exercise apatah lagi..mn ade masa !penat



kan best kalu peha aku kecik cenggini..hempphh around tah zmn bila lah dpt kck cmni..silap2 haribulan dh kene bunting balikk..siul

xpasti emm berangan je lah nmpak nya aku ni.. nangih
suuuudah lah farra!! gigitjari

2 comments:

Mia-Ina said...

hehe...nk gelak baca entry fara ni..sabo...sabo...

Cik Adek Manes said...

ayohhh ! best kan klu dpt centu..

mmg kebanyakkan pompuan problem part paha kan.. susah sgguh nak slim down part tue.. !