Followers

Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Saturday, November 7, 2009

6 Hari Dari 99 Hari Tanpa Nasi

Hari Keenam 99HTN

~ menu ~

Breakfast & Lunch
  • air milo termOs & pancake @ dlm bhsa mayu, hihi lemphenggg bersama sambal tumis sardinnn
air milo dlm termOs

close up sikit air milo nihh hihi

ha ni dia pancake ku & sambal tumis sardin,subuh2 pagi buta dah melempengg!!

close up lemphenggg ( cit wat malu je..lempheng yg koyak rabakss haha )

ni dia close up sambal tumis sardin ku yg agk oily yeh! yg aku bwk byk sambal & berkeping2 lempheng tapi cuma sesuku keping je yg aku mampu mkn.. ye mgkin sbb aku dah meneguk bergelen air sebelum tuh.. membazir je bwk..tapi nsb baik ada member yg tolong clear2 kan sikit..alamat ke cik tOng lah jawab nyaa...

Hi-Tea
  • mee hoon hailam

aik ada hi-tea lak?yee aku kelaparan beb..sbb brksft&lunch mkn skit je lempheng tuh..nk hbs kan tapi tekak aku dah loya lak sbb dah sejuk & beku dek kerana suhu aircond yg dah mengalahkan musim salji korg tau.. so aku horder lah mee hoon hailam yg tgh panas2 tuhh slurppp ermm yummy!! sehdappp blurppp ~ alhamdulillah hihi aminn..



Supper
  • non adO.. dah kekenyang sesangt.. so just minum plain water je..segelen ..dah tu sesubuh buta asik bangun tekencing2.. ni lah aktvti seharian aku bila time subuhh mencikk!! xpe,nak kurus pya pasalll sume sanggup ye oii..k till then.. tataaa ~

No comments: