Followers

Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Wednesday, November 4, 2009

3 Hari Dari 99 Hari Tanpa Nasi

Hari Ketiga 99HTN
Align Center
~ menu ~

Breakfast
  • ohh hari ni skip breakfast.. tak sempat nk makan.. cuma minum air masak shj :|


Lunch
  • mee hoon sup
  • bersama tahu sumbat


Supper
  • sayur goreng ( ni sayur faveret aku nihh ) tak tau ape nama dia hihi tetiap ptg pas blk keje mesti g blakang kndang kmbing,dok petik sayur nih hehe


sayur ni sgt sedap tauuu.. manis sgtt.. aku mmg sukaaaa .. SO yg semangkuk sayur ni..mmg aku yg pyaaa... mkn dah tak pandang kiri knn dahhh ermmm yummyyy!!

* yg gmbr sayur ni aku snap curi2 kat dapur,lepas je angkat dari kuali aku terus snapp !! haha siap smpan cmra dlm poket lagi,takut ade yg pasan ..malu lakkk hehe ( duduk dgn MIL lah kata kannnn )

No comments: